החלקות שיער SOFT HAIR CARE מיובאות מארה"ב ומאושרות משרד הבריאות. משנות בקלות את מבנה השיער ובאותה פעולה גם מעבות את השיער ומעניקות מראה שיקומי לתוצאה מושלמת וחסכון בזמן עבודה.

החלקות שיער כל מה שמעצבי שיער ובעלי עסקים בתחום חייבים לדעת 

החלקת השיער היא פעולה מבוקשת מאוד בשגרת ההתארגנות של נשות ישראל . והדרך לשם רצופה שלל אמצעים, חלקם זמניים ויומיומיים – כמו למשל מכשירי חום (פן או מחליק שיער) – וחלקם האחר ארוכי טווח: החלקות השיער, שמיועדות לאלו שרוצות להשתחרר מהמחויבות הקבועה בשימוש במכשירי החום. עד כאן נשמע פשוט, אבל עולם החלקות השיער מגוון ומאוד מבלבל. אז בואו נעשה סדר. החלקות שיער הפכו לחלק ניכר בעולם עיצוב השיער, הן מאוד פופולריות בשנים האחרונות ותמיד הביקוש רק גובר. המראה החלק והזוהר שיוצרות ההחלקות הפך לאופנה של ממש, מלבד הנראות הוא מספק נוחות מירבית בתחזוקת השיער ומקצר משמעותית את ההתעסקות בו לפני היציאה מהבית. עבור בעלי עסקים בתחום זהו היהלום שבכתר! הענקת חוויה איכותית שממשיכה עם הלקוחות גם הביתה, מחזירה את הלקוחות גם בפעם הבאה לחידוש המראה ובנוסף מקור מעולה לרווחים משמעותיים בעסק. כל מה שחשוב לדעת על החלקות שיער - יתרונות, שיטות ושילובן בצורה חכמה על מנת להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם! המשיכו איתנו.

משרד הבריאות:

החלקות המאושרות משרד הבריאות מופיעות באתר הממשלתי: cosmetics.health.gov.il זהו מאגר התמרוקים של משרד הבריאות שבו מופיעים כל התמרוקים אשר ניתן להם האישור .יש לשים לב בתהליך החיפוש לרשום את השם הנכון כפי שרשום במאגר למשל צריך לרשום יודיבא או את שם היבואן בצורה נכונה ובמיקום הנכון כדי שיופיע לכם התמרוק הרצוי.אם התמרוק לא מופיע ברשימת המאגר סימן שאו שרשמתם לא נכון או שאין לו אישור של משרד הבריאות.

קצת על החלקות שיער ומדוע הן כל כך מבוקשות?

החלקות שיער מתבצעות בעזרת תהליך כימי או טבעי הנועד על מנת לשנות את מבנה השערה לחלק, המראה משדר אלגנטיות, אסתטיות ומקל על הלקוחות בטיפול השוטף. בישראל החלקות השיער זוכות לביקוש עצום במיוחד בשל האקלים הלח שגורם לנפח וסלסול בשיער. אפשר לשכוח מהפן, התכשירים השונים והמחליק! בימינו ניתן ליהנות משיער מפנק ללא מאמץ וללא טרדה.

אילו סוגי החלקות שיער קיימים?החלקה יפנית

החלקה יפנית על בסיס תיאו גליקולת היא טכניקה ותיקה ומוכרת המתבצעת באמצעות חומרים כימיים החודרים לשערה ומשנים את המבנה שלה. התוצאה היא שיער חלק באופן מושלם שנשאר ישר גם לאחר חפיפות רבות. תהליך זה מתאים במיוחד לשיער טבעי, אך דורש מיומנות גבוהה מצד מעצב השיער.

החלקה ברזילאית / החלקת קראטין.

החלקה ברזילאית מתבצעת באמצעות שימוש בקרטין, חומר חלבוני שנועד לשקם את השיער ולהעניק לו מראה בריא ומבריק. החלקה זו הייתה בעבר פופולרית מאוד, מכיוון שהיא לא רק מיישרת את השיער, אלא גם מטפחת אותו. עם זאת, היא לא משיגה תוצאה של שיער חלק לחלוטין ומכיוון שאינה חודרת לסיב השיער אינה מחזיקה לאורך זמן. מדובר בטכניקה שאינה מאושרת ע"י משרד הבריאות מכיוון שהיא מכילה פורמלין, אך מתמקדת יותר בטיפוח השיער מאשר בשינוי מבנהו לחלוטין היא אינה חודרת לסיב השיער אלא עוטפת אותו . תהליך זה ונותנת לשיער מראה שיקומי אך לא שומרת על בריאותו או בריאות הספר.

החלקות אורגניות.

אחת המגמות האחרונות בתחום היא החלקות שיער בגלל שבשוק קוראים להם אורגניות, בעלי מקצוע ולקוחות חושבים שנעשה בהן שימוש בחומרים טבעיים בלבד אך מכיוון שההגדרה לאורגני הוא משהו שצמח בגינה ללא שום התערבות כימית ההגדרה אורגני אינה מדוייקת. אמנם ההחלקות לא מכילות פורמלין או אך הן מכילות חומצות מסוג ציסטאין ולכן חשוב לעבוד ע"פ הנהלים שאותם קובע היבואן ו\או היצרן לפי הדרישות של משרד הבריאות. זוהי החלקה השכיחה ביותר בשוק ההחלקות והחומרים הפיעילים בה הן חומצות בשילוב חומרי ריכוך. הפעילות של הורדת רמת החומציות מרככת את השיער ומכינה אותו לקיבוע קשרי הגופרית בצורתם החדשה בעזרת הטמפ' הגבוהה של המחליק. החומרים הפעילים בהחלקות אלה הם בעיקר חומצות המיוצרות במפעלים + חומרי ריכוך, שיקום ושמנים טבעיים על כן יותר מדוייק לכנות אותה החלקה מינראלית אך חשוב לזכור שהבסיס הוא חומצתי. יש כמובן לוודא שההחלקה בה אתם בוחרים להשתמש מאושרת ע"י משרד הבריאות.


החלקות שיער דילים חמים

איך לבחור את ההחלקה המתאימה ללקוחה שלך?

התאמת ההחלקה הנכונה היא אומנות בפני עצמה, כדי לקבל החלטה חכמה חשוב להתחשב במספר גורמים: מצב השיער: האם השיער טבעי מובהר או צבוע? תוצאה רצויה: האם הלקוחה מעוניינת במראה חלק לחלוטין או רק בהפחתת נפח? אורח החיים של הלקוחה: כמה זמן היא מוכנה להקדיש לטיפול השוטף בשיער? מעצב שיער מנוסה יודע לבצע אבחון מדויק ולהציע את הפתרון המתאים ביותר לצרכים של כל לקוחה.

אבחון השיער.

לפני שאנו ניגשים לכל פעולה כימית שהיא ובהחלקה בפרט יש לאבחן את השיער בצורה נכונה ולהגדיר אותו בצורה שברורה לנו מכמה בחינות: 

  1. ההיסטוריה של השיער – יש לשאול את הלקוחה מה היא עשתה בשיער בשנים האחרונות יש לקחת בחשבון שהשיער צומח 1- 1.5 ס"מ בחודש לכן אפקט הזמן חשוב ביותר כלומר אם היא עשתה החלקה לפני חצי שנה המשמעות היא שהשורש שצמח לה הוא של 6 ס"מ בלבד. סעיף זה הוא חשוב במיוחד מכיוון שאם אין לנו את כל המידע הדרוש לגבי ההיסטוריה שלה אנו יכולים להפעיל שיקול דעת מוטעה בהתחשב בנתונים שגויים דבר היכול להוביל לתוצאה מאכזבת עד גרימת נזק ממשי לשיער ולעוגמת נפש. לכן תתעקשו לקבל את כל המידע
  2. עובי השיער מול צפיפות השיער – השיער מתחלק ל3 קבוצות של עובי המוגדרות כ – דק, רגיל, עבה כלומר אם אנחנו לוקחים שיערה אחת בודדה ומסתכלים עליה כנגד האור נוכל לאבחן האם היא דקה/ רגילה/ עבה. יש לשים לב לא להתבלבל מול שיער שהוא דליל, רגיל או מלא עד מלא מאוד. יכול להיות מצב שבו השיער מלא מאוד אבל כל שיערה דקה מאוד ולכן צריך לקחת זאת בחשבון בשיקול הדעת שלנו לפני כל פעולה כימית.
  3. מצב רפואי – חשוב מאוד לשאול את הלקוחה לגבי המצב הרפואי שלה: אלרגיות ורגישויות – יש לבדוק שאם הלקוחה אלרגית לחומרים מסויימים הם לא קיימים בתמרוק שבו אנו משתמשים. ניתן לבצע בדיקת אלרגיה : למרוח מהחומר על העורף, להמתין כשעה לשטוף היטב ולהמתין כ48 שעות לפני ביצוע ההחלקה. כדורים כגון רואקוטן ותחליפים גנרים של התרופה הנ"ל שמשמשת נגד אקנה - אסור לעשות החלקה ללקוחה שלוקחת רואקוטן ובסיום נטילת התרופה יש להמתין עד שנה שהגוף מתנקה מהתרופה. הריון – אין לבצע החלקה ללקוחה בהיריון! הנקה – לפי המכון הטרטולוגי לרעלים יש לשאוב ולזרוק את החלב כ48 שעות מרגע ביצוע ההחלקה. גיל הלקוחה – אין לבצע החלקה לנערות מתחת לגיל 16. במקרה של קרקפת פצועה אין לבצע החלקה. במקרים של מחלות כגון פסוראזיס, לופוס, אסטמה של העור יש קבל אישור מרופא המטפל בלקוחה וראה את מרכיבי ההחלקה ורק אז נתן את אישורו בהתחשב בכל הנתונים.

 תיאום ציפיות מול הלקוחה.

לפני ההתחלה של פעולת ההחלקה ואחרי שאבחנו את השיער לפי הסעיפים הקודמים יש לבצע תיאום ציפיות מקדים עם הלקוחה בשיחה שמתארת לה את הנקודות הבאות: 

  1. תוצאת צבע שלאחר ההחלקה: במקרה והשיער צבוע עליה לדעת כי השיער יתבהר / יכתים והיא תוכל לצבוע רק אחרי 4 חפיפות.
  2. טיפול בשיער לאחר שעבר החלקה: שימוש בשמפו ללא מלחים ובמסיכת שיער. לפני כניסה לים/ בריכה למרוח מסיכה/ קרם הגנה לשיער.
  3. תהליכים כימים נכונים בשילוב עם החלקה לדוגמא גוונים עושים לפני החלקה וכשבועיים אח"כ ניתן לעשות החלקה וזאת בגלל שצריך לתת לחומציות להתאזן ולחומר ההחלקה להתפרק מהשיער – שילוב בין גוונים והחלקה זה ניגוד כימי. אין טעם לצבוע לפני ההחלקה מכיוון שהצבע ישתנה.

 אופן העבודה כדי להגיע לתוצאה מקסימאלית

1. מבקשים מהלקוחה לחפוף את השיער בשמפו פשוט המכיל מלחים ללא מסכה אלל סרום וללא מרכך או כל חומר שומני אחר יום, יומיים ואפילו שלושה לפני התאריך שנקבע ליום ההחלקה. כדי לשמור על קרקפת בריאה ולמנוע חדירה למחזור הדם חשוב מאוד ולא רק בהחלקות של חברת SOFT HAIR CARE אלא גם בשאר ההחלקות לעבוד על שכבת השומן הדקה שהקרקפת מייצרת מרגע החפיפה ועד שמתחילים את תהליך ההחלקה. שומן הקרקפת בהגיה המקצועית נקרא סבום והוא זה שנונת לנו שכבת הגנה נוספת כדי לשמור על בריאות הלקוחה גם כשהחומרים מאושרים ע"י משרד הבריאות.

2. כשהלקוחה מגיעה אלינו למספרה יש למרוח את החומר על השיער המתולתל אך שימו לב במידה ומדובר בחידוש שורש מומלץ למרוח על התלתל בלבד ולהתחבר להחלקה הקודמת ולא להמשיך לאורכים, כך אתם כבעלי מקצוע תוכלו לחסוך בעלות החומר וגם לשמור על בריאות השיער של הלקוחה ולא לעבור אם מחליק לאחר מכן היכן שלא צריך וההחלקה עדיין תהיה אחידה. את החומר יש למרוח כ ס"מ מהקרקפת

3.יש להמתין במשך שעה עד שעה וחצי אם החומר על השיער אך שימו לב אין לחסות את השיער בפלרינה, אין לחמם את השיער. פשוט לסיים למרוח ולהמתין.

4.בסיום ההמתנה יש לשטוף ב100% את החומר מהשיער.

5.לאחר השטיפה יש לייבש את השיער ב 100%.

6.לאחר ייבוש השיער יש לחלק את השיער ולעבור בעזרת מחליק בטמפ' הרצויה בשבילים דקים. במידה ומדובר בחידוש שורש לא מומלץ לעבור על האורחים אלא להתחבר כפי שרשמנו סעיף 2 

7.בסיום פעולת המחליק יש לחפוף את השיער בשמפו ללא מלחים ולהשאיר במשך 5 דק מסכת שיער לשטוף ולייבש.

איך לטפל בשיער לאחר החלקה? 

  • כדי שנחפוף נכון חשוב תחילה שנבין שהחפיפה נועדה לשמור בעיקר על הקרקפת לכן יש למרוח את השמפו על הקרקפת ולעשות ולשפשף בעזרת כריות האצבעות כל חלקי הקרקפת ולאחר מכן לשטוף היטב. אנו ממליצים לחזור על הפעולה פעמיים ברציפות וזאת כדי להסיר את השומן שבלוטות החלב מפרישות. מומלץ לשפשף את הקרקפת בעדינות ובמהירות אין צורך לשפשף את  קצוות השיער מספיק לתת לשמפו לרדת ותת לו השרייה של מספר שניות בשמפו. אנו ממליצים להשתמש בשמפו ללא מלחים של חברת SOFT HAIR CARE  ולמי שסובלת מקשקשים לאחר החלקות מומלץ להשתמש בשמפו נגד קשקשים שלנו ללא מלחים על בסיס אלוורה.
  • בסיום החפיפה לאחר שהורדנו את כל השמפו מהשיער ומהקרקפת מומלץ למרוח מסיכה טובה על קצוות השיער מהאוזניים ומטה אין צורך למרוח את המסכה על הקרקפת כנ"ל לגבי כל מוצר שומני אחר. את המסכה מומלץ להשאיר לפחות 5 דק על השיער ולאחר מכן לשטוף אותה ב 100%.
  • בסיום החפיפה ניתן לנגב בעזרת מגבת את השיער בפעולה עדינה של ספיחות.
  • כשהשיער לח מומלץ להשתמש בסרום או שמן ארגן איכותי לקצוות השיער.
  • במידה והחפיפה התבצעה בשעות היום ניתן לתת לשיער להתייבש באופן טבעי אך במידה ואות חופפת לפני השינה חובה לייבש בעזרת פן. בשום פנים ואופן אין ללכתת לשון אם שיער רטוב או לח.


החלקות שיער קורס


בניית מוניטין של מומחה להחלקות שיערהכשרת צוות וחומרי החלקה איכותיים

המפתח להחלקת שיער איכותית שתשביע את רצון הלקוחות טמון ברמת השירות הגבוה שכוללת בתוכה צוות עם הכשרה מתאימה, טכניקות נכונות וחומרים איכותיים. בחירת המוצרים צריכה להתבצע בקפידה עם עדיפות למותגים מוכרים שמציעים תוצאות ארוכות טווח ושומרים על בריאות השיער. כמו כן, הקפידו לוודא שהחומרים עומדים בתקנים המחמירים ביותר, במיוחד כשמדובר בהחלקות כימיות. שימור לקוחות לאחר ביצוע החלקה חשוב לתת מידע ללקוח על אופן הטיפול בשיער, להציע מוצרים מותאמים אישית וטיפולים משלימים. בתחום עיצוב השיער המלצות מפה לאוזן הן מאוד חשובות, לכן כל הלקוחות שיצאו מבית העסק מרוצים וימליצו לחברים ומשפחה יצרו בעצם מעגל הפניות חיובי. הקפידו על עבודה מקצועית, להיות מעודכנים בטרנדים החדשים, לתת יחס אישי וטיפול מסור וכל אלה יבטיחו לכם לקוחות חוזרים מרובים אז אל תוותרו על כל התהליך.

שירותים משלימים שמגדילים את ההכנסות

שירותים ומוצרים משלימים שבאפשרותכם להציע ללקוחות שבחרו להחליק את השיער אצלכם עלולים להגדיל באופן משמעותי את הכנסות העסק שלכם, בעיקר אם הלקוחות ממשיכים לתחזק את השיער עם מוצרים שהותאמו להם על ידכם. חשוב להקפיד לתעד הצלחות באמצעות תמונות או סרטונים של לפני ואחרי החלקת שיער וכמובן להעלות את התוכן ברשתות החברתיות על מנת לבנות אמון גם אצל לקוחות פוטנציאליים שנתקלו בתוכן שלכם. אתגרים והזדמנויות בתחום החלקות שיער שמירה על בריאות השיער חשוב לזכור שכל תהליך החלקה, במיוחד כימי, יכול להוביל לנזק אם הוא לא מתבצע בצורה נכונה! זו הסיבה לכך שההכשרה מקצועית ושימוש בחומרים איכותיים הם העיקר! לקוחות מעריכים כנות! בתור מעצבי שיער כדאי ביותר להציג להם את היתרונות והחסרונות הקיימים בכל אחת מהשיטות הרצויות באופן מקצועי.

התמודדות עם תחרות

שוק החלקות השיער בישראל תחרותי מאוד, אז זוהי הזדמנות נהדרת להציע ללקוחות ערך ייחודי! התמקדו במתן שירותי אישי איכותי, ביצירת חבילות משתלמות ובהצגת הבנה מעמיקה בצרכי הלקוחות ובפרסום נכון בדיגיטל. טרנדים ושיטות חדשניות:

טכנולוגיות מתקדמות בתחום

תעשיית החלקות השיער מתחדשת כל הזמן. כיום, קיימים פתרונות חדשים שמציעים תוצאות מרשימות יותר, תוך שמירה על בריאות השיער. לדוגמה, ישנם טיפולים המשלבים בין קראטין לחומרים טבעיים, או טכנולוגיות מתקדמות שמציעות פחות כימיקלים.

התחום האורגני

בשנים האחרונות יותר לקוחות מבקשים פתרונות אורגניים בריאים יותר, מעצבי שיער שמאמצים את שיטות האלה "ימשכו" קהל שמעדיף פתרונות אקולוגיים וטבעיים. החלקות שיער אורגניות הן תחום בצמיחה, וזה הזמן ללמוד ולהטמיע את השיטות בעסק שלך. שיווק שירותי החלקות שיער בעסק שלך שיווק נכון הוא מרכיב קריטי בהצלחת העסק שלכם, הלקוחות צריכות לדעת שאתם מציעים שירותי החלקות מקצועיים ומתקדמים. ישנם מספר דרכים בהם כדאי להשתמש ולהגדיל את כמות הלקוחות שלכם.

בניית תדמית ברשתות החברתיות

אין עסק שהתדמית היא מרכיב שולי בשבילו! ללא תדמית העסק נראה כתרמית! השתמשו במדיה החברתית כדי לקדם את העסק, לתת ערך מוסף ובעיקר להציג - תוצאות! עסק בתחום החלקות השיער ללא תוצאות מוכחות יתקשה לייצר לידים (לקוחות מתעניינות) וכמובן גם לסגור אותן בגלל החשש שלהן לבוא לידיים של חובבנים שישרפו להן את השיער. הכלי שלכם נמצא אצלכם בכיס - הטלפון הנייד שלכם! השתמשו בו בשביל להיות נוכחים בכל הרשתות המובילות: פייסבוק, אינסטגרם וכמובן טיקטוק, תתנו הצצה בכל רגע אפשרי למה שאתם עושים, ללקוחות מרוצות וכמובן להתליכי עבודה ותוצאות גם בעזרת תמונות וגם בעזרת סרטונים. בנוסף הוסיפו סרטוני הסברה, הדרכה וכל תוכן המייצג אתכם כבעלי מקצוע ויכול להעיד על מקצועיות ויחס אישי מעולה.

קמפיינים ממומנים בגוגל

קידום ממומן בגוגל יבטיח שהלקוחות יגיעו לתוכן שלכם בדיוק ברגע שהם מחפשים פתרונות, הרי מי לא מחפש כיום בגוגל בעת צרה ראו רצון לרכוש מוצר או שירות? שימוש בקמפיינים ממומנים עם מילות מפתח רלוונטיות כמו "החלקה ברזילאית", "שיקום שיער עם קרטין" ו-"החלקות לשיער פגום ביבנה" יעזרו לכם לגייס לקוחות חמים שמחפשים את הפתרון שלכם כאן ועכשיו. יכול להיות שבדיוק ביטלו להן תור, הספר הקבוע בחול או כל בעיה כזאת או אחרת והלקוחה מחפשת פתרון ממש עכשיו. קמפיינים ממומנים בפייסבוק ובאינסטגרם קמפיינים ממומנים בפייסבוק ובאינסטגרם הם הכלי המוביל לספרים להגיע לקהל היעד הרלוונטי שלהם, לבנות איתם מערכת יחסים וכמובן לסגור עסקאות חמות שיכולות להפוך לריטיינרים קבועים (לקוחות קבועות) שמגיעות פעם בחצי שנה ומביאות חברות להחלקות שיער. פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק הן פלטפורמות PUSH - דוחפות תוכן לקהל יעד שאתם מגדירים ז"א אם תרצו לעבוד עם קהל יעד צעיר או באזורים מסויימים בעיר שלכם אתם תוכלו לדייק זה ובנוסף לבנות אסטרטגייה חכמה עם מסרים שיקפצו ללקוחות "פוטנציאלים" עד שיהפכו ללקוחות משלמים.

תוכן וידאו ברשתות החברתיות

וידאו הוא כלי חזק לשיווק בתחום הביוטי! צרו סרטונים קצרים המציגים תהליך החלקה מתחילתו ועד סופו, הסבר על מוצרים ושימושים בהם, ראיון עם הלקוחות על החוויה שלהם וכו.. תוכן כזה לא רק מושך תשומת לב אלא גם בונה אמון אצל לקוחות פוטנציאליים.

שיתופי פעולה עם משפיענים

משפיענים ברשת עושים עבודה טובה בבניית אמון הצופים, יצירת קשר איתם על מנת לתת להם שירות חינם של החלקת שיער בתמורה לשיתוף שלהם ברשתות החברתיות יכולה להביא איתה תועלת של היכרות איתכם ובניית מערכת יחסים חדשה עם לקוחות שעוד לא הכירו אתכם. לא חייב לתת שירות בחינם יש עוד מגוון אפשרויות עבודה עם משפיענים.

לסיכום

תחום ההחלקות מאוד מוכר היום, מתפתח ללא הפסקה והביקוש אליו לא מסתיים, אז אם אתם מגיעים מעולם עיצוב השיער או שהעולם הזה מעניין אתכם זו בהחלט נישה ששוה לעסוק בה. בעזרת שימוש בטכניקות טובות, עבודה עם חומרים איכותיים, פרסום נכון בדיגיטל ושירות לקוחות אדיב ומקצועי תוכלו "לבנות" עסק מצליח שימלא לכם את הכיסים לא רע.


החקלות שיער קבוצת וואטס אפ